    From: "Alicja" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wgląd w akta umorzonego śledztwa przez likwidatora szkody
    Date: Sun, 19 Feb 2006 11:27:15 +0100

    > Alu! Ja tę grupę czytam już kilka lat. Opisywałaś to już wystarczająco
    > wiele razy. Nie ma takiej czynności. Twoje zawiadomienie PZU nie ma
    > żadnego wpływu na bieg postępowania karnego. Wystarczy, ze przy
    > składaniu zawiadomienia o przestępstwie wspomniałaś o ubezpieczeniu w
    > PZU, by Policja z urzędu wysłała do nich postanowienie. Również z
    > urzędu mogli przesłuchać na tę okoliczność agenta.

    Zacytuje prawdopodobnie moze być to Twoja podpowiedz mej osobie
    "O szkodzie mogli sie dowiedzieć albo od Ciebie, albo od Policji, bo jeśli
    przy zawiadomnieniu podasz, gdzie samochód jest ubezpieczony, to wysyła sie
    do nich również postanowienie o wszczęciu postępowania. Ale jeśli dobrze
    pamietam, to przed zmiana ustawy, gdy byli stroną dopiero po wypłacie
    odszkodowania sie nie wysyłało do nich, bo nie byli stroną".
    Był to luty 1993r.
    Oni twierdzą ze ja ich nie powiadomiłem co jest totalna bzdurą. W śledztwie
    nie ma ze ja policję powiadomiłem gdzie jest auto ubezpieczone.