  • Data: 2006-02-19 09:23:20
    Temat: Re: Wgląd w akta umorzonego śledztwa przez likwidatora szkody
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alicja [###a...@w...pl.###] napisał:

    > Auto było ubezpieczone OC w Warcie, a dodatkowo w PZU auto-casco.
    > Agent ubezpieczeniowy a zarazem pracownik PZU był przesłuchany w
    śledztwie
    > na okolicznosc kradziezy i ubezpieczeni co potwierdził przed sądem.
    Chodzi
    > mi o taką czynność, która bez mojego zawiadomienia zakładu
    ubezpieczeń nie
    > mogła mieć miejsca? Jaka to może być czynność w umorzonym śledztwie
    jeżeli
    > nie powiadomiłem o szkodzie zakładu ubezpieczeń?

    Alu! Ja tę grupę czytam już kilka lat. Opisywałaś to już wystarczająco
    wiele razy. Nie ma takiej czynności. Twoje zawiadomienie PZU nie ma
    żadnego wpływu na bieg postępowania karnego. Wystarczy, ze przy
    składaniu zawiadomienia o przestępstwie wspomniałaś o ubezpieczeniu w
    PZU, by Policja z urzędu wysłała do nich postanowienie. Również z
    urzędu mogli przesłuchać na tę okoliczność agenta.