eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r) › Re: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    Date: Sun, 16 Jan 2005 22:15:09 +0100

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:csefnf$dc4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dlatego mam pytanie czy PZU mogło być stroną wg starego kpk o ile nie
    > pokryło szkody i jakie wiązą sie z tym konsekwencje dla PZU? ( gdyż nie
    uległo
    > przedawnieniu).

    To, ze ktoś go uznał za stronę to cienki dowód. Ale dowodem na to, że o
    sprawie wiedzieli jest sam fakt, że się nią interesowali. Skoro Ty ich
    rzekomo nie powiadomiłaś, to kto ich powiadomił? Sami z własnej woli biegają
    po prokuraturze i pytają, czy czasem im jakieś autko nie zginęło?

    O szkodzie mogli się dowiedzieć albo od Ciebie, albo od Policji, bo jeśli
    przy zawiadomieniu podasz, gdzie samochód jest ubezpieczony, to wysyła się
    do nich również postanowienie o wszczęciu postępowania. Ale jeśli dobrze
    pamiętam, to przed zmiana ustawy, gdy byli stroną dopiero po wypłacie
    odszkodowania się nie wysyłało do nich, bo nie byli stroną.

    Skoro, jak twierdzą, ich nie powiadomiłaś, to niech wytłumaczą skąd o
    sprawie wiedzieli? Inna sprawa, to ewentualny zarzut powiadomienia po
    terminie.