  • Data: 2003-10-13 17:32:28
    Temat: Re: Wezwanie za wycieraczką samochodu - Straż Miejska
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    > Ale może mieć kilku współwłaścicieli.
    Jeśli dokładnie przeczytasz to co napisałem, to okaże się, że wcale
    nie twierdziłem, iż NIE może (kilku) i odnosiłem się do jednego
    (podobnie jak zapisy prawa).

    >I problem w tym, że jak wszyscy przesłuchani współwłaściciele stwierdzą, że nie
    wiedzą,
    A dlaczego zakładasz, ze należy przesłuchać wszystkich ?
    A może, podobnie jak w spółce, każdy współwłaściciel odpowiada
    solidarnie. Może zostanie wezwany jedeni odpytany 'na okoliczność
    powierzenia'. Reszta to już działanie rutynowe.

    >Moim zdaniem po prostu nie można nikomu udowodnić winy.
    Tu raczej nie chodzi o udowadnianie. Właściciel wskazuje lub nie.

    Artur Golański