  • Data: 2009-08-14 14:52:55
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:n72gl6-k2t.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > A weź udowodnij, że wysłałeś.

    Akurat to udowodnić będzie łatwiej niż gdyby wysłać coś w kopercie
    (mam oczywiście na myśli wysłanie kartki pocztowej jako poleconej).

    Bo w przypadku wysłania czegoś w kopercie odbiorca może stwierdzić,
    że wewnątrz była np. czysta kartka (albo życzenia świąteczne).
    A w przypadku kartki tak łatwo już nie pójdzie. :-)

    Piotr