  • Data: 2002-07-30 08:23:15
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: tan <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Malchem wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Mam pewien problem i nie wiem jak si? do niego zabraae. Mojej szwagierce
    >[...]
    > pozdrawiam i czekam na Wasz? pomoc oraz obiecuj? ?e dok?adnie opisz?
    > rozwi?zanie tej sytuacji na ?amach grupy

    Kiedys podobnymi sprawami zajmowal sie juz Weiss w radiu Zet.
    Takie dzialania prowadzilo juz kilka firm. Nie maja one zadnej
    podstawy prawnej. Twojej szwagierce NIC nie grozi z prawnego
    punktu widzenia.
    Raczej Twoja szwagierka moze pozwac firme o:
    1. bezprawne wykorzystywanie jej danych osobowych (skads je
    mieli, skoro przyslali towar)
    2. probe wyludzenia
    Jezeli chodzi o straszenie "wciagnieciem na liste dluznikow"
    to ... coz, jaka lista? Kto nia administruje? Kto zniej
    korzysta? Chyba tylko ta nieuczciwa firma:)

    pozdrawiam - tan