  • Data: 2011-04-22 16:02:12
    Temat: Re: Wezwanie do wykupu weksla przez indosariusza
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, ale tekst się jakoś dziwnie sformatował.

    Ponieżej czytelniejsza wersja (mam nadzieję)

    > Taki indos (po terminie płatności) będzie miał skutki zwykłego przelewu.

    A co to dokładnie oznacza i jakie skutki rodzi?

    > Jeśli to nie postępowanie gospodarcze, to starczą Twoje wezwania.

    Nie występuję jako przedsiębiorca (ewentualny indosariusz również nie),
    więc to chyba nie będzie postępowanie gospodarcze. Czyli rozumiem, że
    indosariusz nic już nie musi robić i sam wnosi powództwo oraz załącza moje
    wezwania do wykupu oraz do zapłaty? (tak się chcę upewnić) :)

    (...)

    > Może jeszcze podaj jego treść, co by wykluczyć błędy formalne :)

    Zurich-Szwajcaria, dnia 15 czerwca 2010 r. Weksel na sumę: 3000,00 PLN
    Dnia 15 grudnia 2010 r. bezwarunkowo zapłacę bez protestu za ten własny
    weksel na zlecenie Jana Kowalskiego
    sumę: trzy tysiące złotych
    płatny we Wrocławiu
    pieczątka firmowa i podpis (nieczytelny) prezesa zarządu :)