  • Data: 2011-04-22 16:16:23
    Temat: Re: Wezwanie do wykupu weksla przez indosariusza
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Najważniejszy skutek to taki, że wystawca zachowuje wobec nowego nabywcy
    > możliwość podnoszenia zarzutów, które ma wobec remitenta.

    czyli rozumiem, że sąd będzie badał tzw. "stosunek podstawowy", czyli to
    co mnie łączyło z wystawcą i dlaczego weksel został wystawiony?

    > Weksel poprawny. Wystawca to polska spółka?

    tak, polska... ale to już niestety chyba tylko wydmuszka :( więc pożyczkę
    odzyskam w najlepszym razie od prezesów zarządu (starego prezesa lub
    nowego)

    PS. BARDZO szybko odpowiadasz :) i do tego rzeczowo! NAPRAWDĘ dziękuję :)