  • Data: 2010-11-26 16:01:27
    Temat: Re: Wezwanie do sądu na świadka- logistyka, koszty.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > Przeczytaj post od "P.B. <p...@w...pl>"

    Taaaa... widziałem, czytałem, mogę nawet z pamięci powtórzyć co tam
    napisał, ale nie rozumiem. Nie rozumiem, jak można ograniczyć prawo
    do zwrotu za dojazd tylko do pociągów osobowych, gdy na niektórych
    trasach użycie takich pociągów kilkakrotnie wydłuży czas dojazdu.
    Kolejny już raz widzimy, że sądy żyją w jakimś swoim wirtualnym
    świecie i nie mają zielonego pojęcia co się dzieje w tym rzeczywistym.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]