  • Data: 2010-11-24 14:34:04
    Temat: Re: Wezwanie do sądu na świadka- logistyka, koszty.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Rumpel" napisał w wiadomości

    > Jeżeli dobrze, choćby w ten sposób to uzasadnisz, to jest jakaś szansa, co
    > do kosztów noclegu, natomiast sad ci nic nie usprawiedliwa. Sąd tylko
    > poświadczy Twoja obecność na wezwaniu na rozprawę. Usprawiedliwić, a
    > raczej przyznać dzień wolny musi pracodawca, Czy przynza dwa - zależy od
    > niego.

    Nie do końca. Raczej od prawa pracy, które określa, ile masz dni urlopu w
    ciągu roku.
    Niestety ja nie mam ani jednego dnia nadliczbowego urlopu. Nie wynika to z
    tego, że piję, i nie docieram do roboty,
    tylko z tego, że trzy dni później... idę na emeryturę :) Więc nie potrzebuję
    już urlopu.
    Na razie dogadałem się z szefem, że jeśli nie dotrę na rano do pracy, to on
    o tym będzie wiedział,
    i będę mógł sobie przyjechać na drugą zmainę, więc nie jest źle. (Jesli
    chodzi o ścisłość, to powiedział,
    że trzy dni przed emeryturą to se mogę przyjść, na którą zmianę mi się
    będzie chciało :)

    > Albo pisemnie po rozprawie, w przypadku samochodu tak jest nawet
    > wygodniej, bo napiszesz ile kilometrów i jakim samochodem ( w sensie
    > pojemności), bo od tego zalezy stawka przy kilometrówce.

    A jak oni mi zwrócą? Przelewem na konto? Czy będę musiał z kolei czekać na
    miejscu kolejne godziny na to,
    aż policzą, sprawdzą pojemność, spalanie, i wypłacą?

    To ważna informacja.