  • Data: 2021-12-08 17:06:13
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam gościa, jego wybór. Są też tacy, co mieli "zaufali naganiaczom":
    > https://www.youtube.com/watch?v=Uzr3UHsLR04
    > https://www.youtube.com/watch?v=UWkEAJwMdKw

    Obejrzałem. Zmarnowany czas. Ale oczywiście współczuję tym ludziom, jak
    każdemu, kto ma pecha w życiu i problemy ze zdrowiem.
    Bo co niby ma z tego wynikać w kontekście szczepionek?
    Równie dobrze to może być zwykła koincydencja w czasie z przyjęciem
    szczepionki.

    Z drugiego filmiku:
    "-czyli nikt z nich (lekarzy) nie był w stanie skojarzyć, nie przyjmował
    do wiadomości?
    - nie... nie...
    - że może to być skutek przyjęcia pierwszej dawki?
    - taaak... jeden z doktorów też mnie badał, że to na pewno jest stopa
    cukrzycowa.
    - A miał pan kiedyś cukrzycę?
    - Tak, miałem. Miałem cukrzycę. Ale taką... mmmm... drugiego stopnia,
    tabletki brałem, tam takie tam pierdoły, to nie była jakaś tam cukrzyca,
    że można było ją tam leczyć... ale to jest stopa cukrzycowa mówi, jak
    nie jest jak jest, doktór mówi, to tak chyba musi być...
    - Ale czy przed przyjęciem szczepionki, objawy sinej nogi, braki czucia,
    miał pan wcześniej?
    - Nie... nie... ja cały czas na rowerze jeździłem, biegałem, cały czas
    sport uprawiałem, taki amatorski (...) a później to tak nagle... po tym
    szczepieniu(...)"

    Przecież te "wywiady" to idealne przykłady manipulacji w czystej
    postaci. Krystalicznej wręcz.
    Zawsze można znaleźć kogoś, komu akurat "cośtamcośtam" pechowo wylezie
    akurat w dzień, czy dzień po szczepieniu.
    Kolegę z pracy dzień po szczepieniu ząb zaczął boleć. To też po
    szczepieniu? Czy może po prostu dawno u dentysty nie był?

    Ja wczoraj przyjąłem 3 dawkę, "przypominającą".
    Pierwszą w lewe ramię - wieczorem ramię zaczęło trochę boleć i się
    budziłem, gdy przewracałem się na bok.
    Przy drugiej dawce do samo, tylko tym razem kazałem zrobić w prawe ramię.
    Wczoraj znowu w lewe. To samo.
    Ale to taki ból jak przetrenowany mięsień po wysiłku, a nie żeby po
    ścianach chodzić i się faszerować chemią przeciwbólową.

    Ale żyję, nic mi nie odpadło, niczego mi nie odcięli, nawet kataru nie
    miałem. I piwo mi bardziej smakuje, niż przed przyjęciem pierwszej
    dawki. I teraz nie wiem, czy to dzięki szczepionce, czy recepturę piwa
    poprawili.

    Kuzyn zachorował w pierwszej fali, szczepionek jeszcze nie było,
    przechodził "w miarę" łagodnie, bo bez potrzeby hospitalizacji i
    respiratora, oprócz typowych objawów narzekał też na ból nerek i do
    teraz ma z tym problem. Dużo by oddał żeby cofnąć czas i się zaszczepić
    przed.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr