  • Data: 2021-12-08 14:00:10
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2021 o 12:11, Kviat pisze:

    > Ale ryzykować czym?

    choćby NOP-em, niektóre badania mówią o zmniejszeniu odporności -
    przynajmniej czasowym, a w zamian dostaje co najwyżej "prawdopodobne
    łagodniejsze przejścia, albo zmniejszenie p-stwa zgonu" Przy prawidłowym
    leczeniu, cięzki przebieg dotyczy ok 1-2% chorych (i to w większości
    dużo starszych), p-stwo zgonu jest wielokrotnie mniejsze, a jeszcze
    trzeba wogóle zachorować... Rzeczywiście "warte uwagi"

    > Ale i nie zaszkodzi.

    a tego bym nie był taki pewnien:
    https://www.dailymail.co.uk/news/article-10266585/As
    traZeneca-uncovers-trigger-blood-clots-jab.html

    > Aspekt czego? Skuteczności, czy szkodliwości?
    > Bo to dwie różne sprawy.

    jednego i drugiego - bo i jedno i drugie nie zostało prawidłowo
    przebadane, co widać.

    > Te mityczne "możliwe odległe w czasie skutki uboczne" to bzdura wyssana
    > z brudnego palucha foliarzy antyszczepionkowych.

    tak jasne. foliarze, antyszczepionkowcy z doktoratami i profesurami. No
    ale demagog (czyli patodziennikarz wynajęty do siania propagandy)
    napisał inaczej.

    > Kłamstwo powielane foliarzy.
    > Można dyskutować na temat skuteczności w przypadku nowych odmian, no i
    > co z tego?
    > Czy po zmienianej co roku szczepionce np. na grypę, podawanej ludziom od
    > lat, wyrosło komuś futerko na plecach? Wypadły włosy i zęby? Pojawiła
    > się aureola nad głową?

    tak tak, dodaj jeszcze rękę na czole. Chcesz tańczyć chochoła, tańcz,
    mnie do tego nie mieszaj. Natomiast wszystko z czasem pokazuje, że
    wyniki były z tyłka, albo część jest ukrywanych - jak choćby utajnienie
    dokumentów związanych z wydaniem warunkowego zezwolenia.

    --
    http://zrzeda.pl