  • Data: 2021-12-06 14:36:26
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.12.2021 o 14:28, Olin napisał:
> [...]
    1261387v1.full-text
    1261387v2.full-text

    > Z tych publikacji wynika, że zaszczepieni też przenoszą wirusa, czego
    > (chyba) nikt nie neguje, i że z czasem szczepionki coraz mniej 'chronią'
    > przed chorobą, stąd dawka przypominająca sugerowana w pracy #3.
    > Mimo to, autorzy wszystkich publikacji nie podważają sensu szczepień i
    > zachęcają do nich.

    w pierwszych 2 jest też rozważana kwestia skuteczności szczepionek w
    kontekście nowszych wariantów (nie tylko spadku przeciwciał).

    Stąd właśnie problem czy ryzykować czy nie. Doszczepienie, może pomóc,
    ale nie musi - bo znowu - mamy zbyt słabo przebadany ten aspekt.
    Jest to pokłosie nie wykonanych prawidłowo badań. Szczepimy na potęgę i
    nie wiemy nadal, czy to bardziej pomaga, czy bardziej szkodzi.

    --
    hhtp://zrzeda.pl