  • Data: 2021-12-06 12:56:25
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-06-grudnia-2021 o 11:57, J.F pisze:

    > A ty i syn ?

    NIE

    > Czy chcesz zaszczepic dopiero wtedy, jak rzad oglosi, ze obowiazkowe?

    TAK

    > Ale kary nie bedziesz uwazal za karabin?

    Użyć prostego środku stylistycznego a głąby już mącą ;-)

    Jak będzie obowiązek to się zaszczepię DOPROWADZANIA I PRZYMUSZANIA
    (choćby karabinem) ;-)

    > Na razie mamy sytuacje taka, ze roznosisz wirusa, a moze moglbys nie.

    BEZEDURA! Zaszczepienie nie zmniejsza roznoszenia a dodatkowo "ukrywa"
    groźnego wirusa ;-)
    Roznosi go święta krowa z paszportem.

    > Ale jesli chodzi o obowiakowe szczepienia ... a po co, skoro to nic
    > nie daje, na podstawie zony?

    Ale takie jest prawo a ja prawa przestrzegam. W dodatku jestem
    uspokojony wieloma latami ich stosowania.

    Takiego spokoju co do szczepionek covidowych NIE MAM