    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Date: Mon, 6 Dec 2021 08:53:01 +0100
    <sod46i$1orh$1@gioia.aioe.org> <sod5g2$hsc$1@gioia.aioe.org>
    <61aa1a6c$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <sod6fj$11iv$1@gioia.aioe.org>
    <61aa2d82$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdeoty4748lh$.zzkxcfzx0uak.dlg@40tude.net>
    <61aa30e6$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <61aa9274$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <61ab9883$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 04.12.2021 o 18:19, Dawid Rutkowski napisał:

    > Nie śmiałbyś się, gdyby poszło gorzej - szpital, "długi covid", trwałe kalectwo,
    śmierć.
    > Poszlo lepiej bo chorobę przyniósł do domu zaszczepiony czlonek rodziny.
    > Bez szczepionki zachorowalaby NA PEWNO - a prawie na pewno znacznie ciężej.
    > Taki z tego wniosek.

    Tak tak, a gdyby dostał poważnego NOP-a to co miałby powiedzieć...
    Ryzyko masz zawsze, jeśli tego nie rozumiesz to trudno, ale takie jest
    życie. Wybiera sie rozwiązania dla siebie bardziej właściwe, to co dla
    jednego jest niebezpieczne, dla drugiego niekoniecznie i odwrotnie.

    > Zdecyduj się - "obowiązkowe" czy "bez karabinu"?
    > Normalny widząc wkoło epidemię korzysta ze wszystkiego, co chroni siebie i innych -
    masek, mycia rąk, szczepionek.
    > Obowiązek szczepień jest dla bydła - rozsadni ludzie szczepiliby się i tak bez
    żadnego obowiązku.

    Człowiek inteligentny zaś korzysta z tych, które uważa za skuteczne i
    nie kupuje maści na szczury.

    --
    http://zrzeda.pl