  • Data: 2018-01-22 11:39:01
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2018 09:01:12 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Rzuciłem ci wczoraj kopertę. Była pusta. A moi świadkowie twierdzą,
    > ze
    > to był pozew. Dilwifit :)

    Tylko czekałem na ten przykład. Wyszła typowa krętacza mentalność
    narodu, który z tego powodu musi być trzymany za ryj meldunkiem,
    kontrolowany dowodem osobistym i być totalnie rozbrojonym.
    Jakoś tam w USA nie mają z tym problemu, że urzędnik pełniący
    obowiązek określenia pobytu lub wynajęty do tego detektyw) rzuci
    pustą kopertę. Może dlatego, że jest związany przysięgą, traktuje ją
    poważnie zdajac sobie sprawę z odpowiedzialności w przypadku jej
    złamania? A może po prostu szanuje prawo i statystycznie takie
    pomysły mu do głowy nie przychodzą?

    Ale ok, skoro uważasz, że trzeba ten naród trzymać za ryj to bądź
    łaskaw być konsekwentny i rzetelny. Skoro uważasz, że meldunek jest
    ok to powiedz wprost też to, że musi być bezwzględnie przestrzegamy i
    surowo karany za jego łamanie. Bo inaczej uprawiasz zwykłą
    falandyzację (w ogólnym znaczeniu).

    --
    Marek