  • Data: 2018-01-22 13:31:49
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-22 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Np. urzędów podatkowych czy skarbowych.

    No to podatkowych, czy skarbowych? I w czym te dane są lepsze od danych,
    które by były zbierane z urzędów gmin? I tu, i tu, byłoby tylko to, co
    podatnik/obywatel podał dobrowolnie.

    > No i?

    No i nic. Pieprzysz bez sensu.

    > Ja tam nie znam treści tego co napisał w sprawie przywrócenia terminu.

    Ja też. Dlatego nie wypowiadam się w przedmiocie prawidłowości oddalenia
    zażalenia na przywrócenie terminu, tylko w przedmiocie zasady doręczania
    pod adres wskazany przez obywatela.

    --
    Liwiusz