    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wellman - Piekara
    Date: Mon, 22 Jan 2018 10:55:17 +0100
    <p41r8i$rmq$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p42o56$ou5$1@node1.news.atman.pl> <p447m2$6ni$1@node1.news.atman.pl>
    <p449en$u6k$3@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 10:04, Liwiusz pisze:

    > Czyli napisałeś, aby zmienić nazwę meldunek na adres korespondencyjny, i
    > to miałoby zmniejszyć papierologię.

    Tak, bo takie rzeczy winny być załatwiane przez internet za pomocą
    podpisu elektronicznego badz platformy zaufanej, bez zbędnej
    papierologii, podajesz, i jest. Widzisz różnicę?

    > Sensu w twoich wypocinach nie ma, ale cieszę się, że rozumiesz ideę
    > istnienia meldunku, choćby miał się nazywać adresem korespondencyjnym.

    meldunek jest czymś innym. Adres korespondencyjny może być dla kogoś
    skrytką pocztową, przecież to nie problem, jeśli taką usługe sobie
    gdzies wykupi, to tam niec kierują wszyscy korespondencję do danej osoby.

    --
    http://kaczus.ppa.pl