    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weksle Samoobrony
    Date: 23 Sep 2006 07:09:19 -0700

    Troll Przemek R. napisał(a):

    > "Dziwił się, na jakiej podstawie prawnicy mogli wydać opinię. "Oni
    > przecież nie mają treści opinii, którą podpisywali kandydaci na posłów.
    > Tylko my ją mamy (treść weksli-PAP)" - powiedział były wicepremier."

    04.html

    > P.

    Widziałem na konferencji prasowej jak Lepper pokazywał zwyły druk
    weksla. Ciekawe czy do tych ewksli były dołączone deklaracje jezeli
    tak to ciekawe jakiej tresci. Wydaje mi sie ze jezeli chlopaki
    podpisali same weksle bez deklaracji to Endrju skutecznie uszczupli ich
    portfele. Chociaz czas pokaze ...