  • Data: 2006-09-24 09:55:19
    Temat: Re: Weksle Samoobrony
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <alek67@

    > Nie. Oni te weksle podpisywali zanim zostali wybrani. Poza tym
    > podpisywanie takich weksli nie jest obowiązkiem posła (ani kandydata na
    > posła) i nie ma związku z pracą posła. To wewnątrzpartyjna machlojka. I
    > mam wątpliwość czy w ogóle legalna.

    Nie znamy tresci weksla, wiec mozemy co najwyzej pospekulowac.

    > Chyba nie.

    Andrzej Lepper jest pewny swego i Marszalek Jurek takze - mamy dwie rozne
    interpretacje, na ktorych oni opieraja swa pewnosc.

    > Narodu.

    > Weksle mają być użyte nie w związku z takim czy innym głosowaniem
    > delikwenta tylko z opuszczeniem przez niego klubu.

    Ale bazujac na powyzszym art. mozna dowodzic, ze musieli wystapic z klubu
    kierując się dobrem Narodu. Czy kierowanie sie dobrem Narodu zwalania z
    jakichkolwiek innych zobowiazan? Nie wiem.
    Trza poczekac na opublikowanie tresci weksla.
    Nie wydaje mi sie, ze wymog zaplaty weksla w jakis szczegolny sposob
    utrudnia prace poslowi.
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl