  • Data: 2006-09-23 11:55:58
    Temat: Re: Weksle Samoobrony
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Washko napisał(a):
    > Cześć,
    > jak sądzicie, czy Lepper już indosował te weksle i w związku z tym
    > posłowie mają jednak problem, czy też nie zrobił tego? :) (...)

    Tez mnie to strasznie ciekawi !!!!
    Chociaz słyszałem ze PiS-uarczyki zamówili w jednej z "renomowanych
    kancelarii adwokackich" ekspertyze na temat tych wkesli. I ponoc
    ekspertyza mowi jednoznacznie ze te weksle nadaja sie tylko do
    podcierania 4 liter. Nie maja mocy prawnej. Czy jets to prawda cholera
    wie. Wracajac do tej ekspertyzy to PiS-uarki zamowili ja poniewaz ci
    Samobrońcy bali sie własnie weksli i dlatego masowo nie przechodzili
    do PiSuarów.