    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Thu, 28 Jun 2012 23:02:43 +0200
    <jsd8jg$fu1$1@inews.gazeta.pl> <jsdci2$f8r$1@node1.news.atman.pl>
    <jsel22$fp5$1@inews.gazeta.pl> <jsembu$4fl$1@inews.gazeta.pl>
    <jsepnr$oaa$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf5ae$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsesso$1b$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf9c5$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsfha2$hae$1@inews.gazeta.pl> <4feb68c3$1@news.home.net.pl>
    <jsfsq8$c3a$1@inews.gazeta.pl> <4feb7c84$1@news.home.net.pl>
    <jsh092$g40$1@inews.gazeta.pl> <4fec11e1$1@news.home.net.pl>
    <jsh5hu$f87$1@inews.gazeta.pl> <4fec227c$1@news.home.net.pl>
    <jshd5r$5vp$1@inews.gazeta.pl> <4fec4cd7$1@news.home.net.pl>
    <jsib22$kjv$1@inews.gazeta.pl> <4fecc074$1@news.home.net.pl>

    W dniu 28.06.2012 22:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Udowodnij, że nie ma niewidzialnych różowych jednorożców.

    A po co? Mi to niepotrzebne. Rozumiem, że wyznajesz religię jakąś z nimi
    związaną i że chcesz głosić ich istnienie analogicznie jak ja głoszę
    Chrystusa i Dobrą Nowinę. No więc głoś. Nie żeby się z tobą zgadzał, ale
    ale nie będę mówił, że tylko moja wiara jest neutralnym poglądem.

    > O! I udowodnij, że nie jesteś złodziejem i pedofilem. Już raz chyba
    > ciebie o to prosiłem.

    Bez związku.

    > Czyli wg.

    Pan coś mówiłeś o notorycznym popełnianiu błędów?

    >twojej
    > własnej "logiki" - jesteś złodziejem i pedofilem ;->

    Bez związku. Ja głoszę Chrystusa i Dobrą Nowinę. Jeżeli twierdzisz, że
    to kłamstwo, to wykaż. Nie mówię kim ty jesteś. Chcesz sobie głosić
    swojego różowego, to go głoś.

    > A jak ktoś jest przekonany, że jesteś złodziejem i pedofilem (bo
    > usłyszał taką plotkę w maglu) to oznacza, że jesteś? Ciekawe.

    To oznacza, że on jest przekonany, że to prawda. Nie mówię, że moja
    wiara generuje Boga.

    > Ktoś gdzieś napisał lub powiedział, że jesteś złodziejem i pedofilem.
    > Uwierzyłem. Bo tak.
    > Póki nie przedstawisz dowodu, że nie jesteś, mam prawo głosić, że jesteś.

    Owszem.

    > Widzisz problem? ;->

    Nie. Pomijając, że to nieco inna sprawa na poziomie moralności. Głosisz
    negatywne (i to silnie) cechy drugiego człowieka. To głoszenie temu
    człowiekowi może zniszczyć życie.

    Natomiast jeżeli chcesz głosić niewidzialnego różowego, to już inna sprawa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek