  • Data: 2012-06-29 16:21:53
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2012 16:03, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Thu, 28 Jun 2012 23:02:43 +0200,
    > Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> screamed:

    > Po to, by ci uświadomić, że to awykonalne.

    Przecież ja to wiem. Dlatego dogmat o nieistnieniu Boga pozostanie na
    zawsze ateistycznym dogmatem wiary i tylko wiary, bez możliwości jego
    potwierdzenia.

    > Udowodnić można jedynie
    > fakt wystąpienia zjawiska. Eksperymentalnie, powtarzalnie.

    Po pierwsze: Niekoniecznie, nawet w nauce są pewne hipotezy, których się
    nie da wprost dowieść, a które się wysuwa. Np. na podstawie zachowania
    pewnych obiektów w kosmosie podejrzewa się istnienie czegoś niebadalnego
    w ich okolicy.

    Po drugie: Bóg jest POZA NAUKĄ. On ją stworzył. Brak naukowego dowodu na
    jego istnienie o niczym nie świadczy. Dowodzimy Jego istnienia właśnie
    na podstawie obserwacji Jego wpływu na nasz świat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek