    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Date: Fri, 10 Aug 2007 20:08:05 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 19:18
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9i7be$4iv$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Chyba żadna armia nie składa się z samych poborowych, nie?

    No więc pytam, czy wtedy była Zasadnicza Służba Wojskowa.
    > No przecież piszę, że Ci namieszała :->

    Nie wiem, nigdy nie żyłem w komunie.
    Natomiast o ile dobrze mi świta, to ZSRR włączył się do wojny sporo później,
    dopiero we wrześniu 1939. Wcześniej prowadzili różne dyplomatyczne
    działania, ale rozumiem, że mówimy o samym zajęciu obcych terenów.

    > Tak. I pewnie dlatego dzielna i świetnie wyposażona armia amerykańska
    > wszędzie gdzie tylko się pojawi ma problemy z masą partyzantów. Podobnie
    > jak armia czerwona, czy jak ona się tam teraz zwie, w Czeczenii.

    Takie pytanie na zadanie domowe: Kim są partyzanci? Wytworem Zasadniczej
    Służby Wojskowej?

    > Poczytaj na temat tego jak się broniła.

    No nie broniła się wcale. Pewnie powiesz, że dlatego, że nie miała
    Zasadniczej Służby Wojskowej... Ale akurat nasza rozmowa się zaczęła od
    tego, że ja negowałem atak... A ty ciągle o obronie...

    > Wiedza nie boli.

    Ta boli. Z racji wieku mam już za sobą obowiązkową naukę i teraz uczę się
    tego, co jest przyjemne....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/