    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Date: Fri, 10 Aug 2007 19:18:32 +0200

    Wrak Tristana napisał(a):
    > I w II WŚ walczyli w Polsce zawodowcy?
    Chyba żadna armia nie składa się z samych poborowych, nie?

    > 17 dni to od zajęcia Polski.
    No przecież piszę, że Ci namieszała :->

    > hint: to było 70 lat temu. Siem technika zmieniła.
    Tak. I pewnie dlatego dzielna i świetnie wyposażona armia amerykańska
    wszędzie gdzie tylko się pojawi ma problemy z masą partyzantów. Podobnie
    jak armia czerwona, czy jak ona się tam teraz zwie, w Czeczenii.

    > Znaczy co, Polska atakowała?
    Poczytaj na temat tego jak się broniła.

    > Faktycznie -- nienawidzę wojen, więc i tamten etap historii pomijam jak
    > tylko mogę.
    Wiedza nie boli.

    > Dobra, nie przekonam cię do pacyfizmu a ty mnie nie przekonasz do
    > mordowania. Nie mam więcej sił na udowadnianie, że zabijanie jest złe. Idź
    > sobie i morduj ile wlezie.... Ja mam dość.
    Ty mnie po prostu nie przekonasz do takiego wykręconego sposobu myślenia
    i dyskutowania jaki prezentujesz.

    Maciek