    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wątpliwości, czy serwisy randkowe działają legalnie
    Date: Sun, 24 Apr 2005 15:54:14 +0200

    Re to: Arek [Sat, 23 Apr 2005 23:43:32 +0200]:

    > Jak to rozumieć? Czy zatem dane takie jak zdjęcie,
    > nazwa miejscowości i adres e-mail to są dane osobowe,
    > czy nie?
    > Załóżmy, że są.

    No zalozmy ze sa. I nie moge sobie swoimi danymi osobowymi
    polowy Sieci obwiesic? :) Przeciez kazdy konto sobie musi
    sam zalozyc, i kazdy decyduje co o sobie napisze / ujawni.

    A zdaje sie, ze wlasnymi danymi osobowymi jak na razie
    jeszcze (bo cholera wie co wymysla) dysponowac mozna
    sobie swobodnie?

    > W punkcie 8 jest też mowa, że dane tego typu można przetwarzać,
    > jeśli zostały one podane do wiadomości publicznej przez osobę,
    > których dotyczą. Czy zatem można uznać, że osoba, która umieszcza
    > takie dane w serwisie internetowym i akceptuje jego regulamin
    > mówiący, że będą one publicznie dostępne, sama zgadza się na
    > ich przetwarzanie (mimo iż dotyczą one orientacji i uzależnień)?

    No dobra, to ja zrobie inny myk:

    Wykonam sobie wlasna stronke WWW na ktora wrzuce wszelkie
    dane osobowe, tak zeby nie bylo watpliwosci ze to wlasnie
    dane osobowe sa. Czyli imie, nazwisko, adres, telefon plus
    preferencje seksualne i nalogi.

    Potem ta stronke wrzuce sobie na darmowe konto w tejze
    samej Wirtualnej Polsce.

    Pytanie: czy wg. Ciebie WP bedzie w takim wypadku
    przechowywac moje dane osobowe niezgodnie z prawem?

    Jak dla mnie logiczne jest, ze jesli podaje tego typu
    informacje wiedzac doskonale, ze beda one widoczne dla
    kazdego kto zechce sobie je obejrzec, to zgadzam sie
    na ich publiczna prezentacje...

    Kira