    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wapark , mandaty i TK.
    Date: Thu, 29 Jan 2004 19:25:22 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa227.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    kam <X#k...@p...onet.pl.##> napisał:

    >Mandaty karne za niezastosowanie się do znaku.
    Powtarzam-czytaj uważnie ! Mowa była o niekonstytucyjności ustawy o
    drogach ! Zastosownaie się do znaku (KW) to zupełnie inny temat.

    >ale jeśli uznamy że strefa, którą wyznaczały te znaki była nielegalna,
    A kto tak stwierdził ?

    >czy mozna ukarać za niestosowanie się do nielegalnie postawionego znaku.
    1. Do znaków drogowych należy się stosować (nie będe cię tego uczył)
    2. Jeśli ktoś postawił znak nielegalnie, to on za to odpowiada
    3. Wobec powyższego - tak można (i należy)

    >A tak w ogóle, to kiedy zmieniłeś zdanie co do znaczenia znaku
    >informacyjnego?
    Narazie nie. Nie czytałem też wyroku TK (poczekam na publikację w
    Dz.U.)

    >Nie wiem jak jemu,
    Podejmując dyskusję powinieneś wiedzieć o czym mowa -netykieta.
    Nie pisz, ze MK były wystawiane w oparciu o ustawę o drogach, bo tak
    nie było. Pobierano opłaty dodatkowe.

    >ale ja miałem na myśli grzywny orzekane przez sąd.
    To napisz nowy temat nt. grzywny orzekanej przez sąd.

    Artur Golański