  • Data: 2004-01-29 19:21:45
    Temat: Re: Wapark , mandaty i TK.
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski wrote:

    > Powtarzam-czytaj uważnie ! Mowa była o niekonstytucyjności ustawy o
    > drogach ! Zastosownaie się do znaku (KW) to zupełnie inny temat.

    Przestaję Cię rozumieć. A temat jest ten sam.

    > A kto tak stwierdził ?

    TK uznając że ustawa jest sprzeczna z konstytucją. Tak wiem, odroczył
    wejście w życie wyroku, ale chyba zauważyłeś dyskusję o tym jaki to ma
    znaczenie dla sądów?

    > 1. Do znaków drogowych należy się stosować (nie będe cię tego uczył)

    Takie to jasne? Ja miełbym pewne wątpliwości, ale nie zaczynajmy
    dyskusji na ten temat.

    > 2. Jeśli ktoś postawił znak nielegalnie, to on za to odpowiada
    > 3. Wobec powyższego - tak można (i należy)

    mam inne zdanie

    > Narazie nie. Nie czytałem też wyroku TK (poczekam na publikację w
    > Dz.U.)

    Tam, to sie wiele nie doczytasz...

    > Podejmując dyskusję powinieneś wiedzieć o czym mowa -netykieta.

    Ten co zawsze wie...

    > Nie pisz, ze MK były wystawiane w oparciu o ustawę o drogach, bo tak
    > nie było.

    Ciekawe gdzie napisałem...

    > To napisz nowy temat nt. grzywny orzekanej przez sąd.

    A jaka jest różnica między grzywną wymierzoną przez sąd o orzeczoną
    mandatem?

    KG