    From: "Laris" <markx@_spam_wywal_to.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Walka ze spoldzielnia - jakimi metodami - dlugie
    Date: Fri, 24 Nov 2006 07:18:39 +0100

    Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ek5hts$pm7$1@news.interia.pl...
    Laris napisał(a):

    > Czy jezeli dostane odmowe na pociagniecie kabla z dachu to moge sie jakos
    > na to powolac? Mam zamiar walczyc do upadlego :) Jezeli tylko przepisy
    > beda staly po mojej stronie.

    >Nie wygrasz. Nie ma podstaw.

    Z tego co wiem, to mam prawo miec dostep do wszystkiego do leci w eterze,
    wiec czy na pewno? Czytalem tez o krotkofalowcach. Pierwszy z brzegu post

    "> Problem polega też na tym, że wejścia na dach są pozamykane na
    kłódki (takie
    > lepszejsze), a związku z tym musiałbym się tam (na dach) włamac,
    co chyba
    > nie jest legalne... chyba.

    "# legalnosc wyglada w sposob nastepujacy, masz swiete i
    niepodwazalne prawo do posiadania swojej anteny, wiec chcesz ja
    postawic na dachu, okazuje sie, ze tam jest klodka, ustalasz
    "operatora" klodki i przedstawiasz mu swoj problem, on zas lamiac
    prawo, uniemozliwia Ci skorzystanie z Twojego prawa, "

    I druga sprawa dlaczego mam nie wygrac, jak tam juz sa jakies anteny. W tym
    maszt Radio Taxi na 10m w gore. Tzn. ze ja jako czlonek spoldzielni z
    wlasnosciowym mieszkaniem jestem gorszy? Nie moge w zaden sposob walczyc?
    Nie chce mi sie wierzyc.

    Laris