  • Data: 2006-11-25 16:23:31
    Temat: Re: Walka ze spoldzielnia - jakimi metodami - dlugie
    Od: "Laris" <markx@_spam_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiech" <w...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ek9jh7$rrg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > moze zanim zaczniesz wypisywac glupoty, przejrzyj prawo spółdzielcze.
    > Twoja rada to doskonały sposób narażenia sie na dodatkowe koszty:
    > - demontażu anteny na swój koszt
    > - odsetek od niezapłaconego czynszu (bo jak rozumiem opłata
    > za antenę jest zawarta w czynszu)

    Prawo prawem ,ale dzisiaj ogladnalem inne bloki i zobaczylem tyle kabli, ze
    szok. Tak na prawde oni to maja gleboko w dupie. Zaluje, ze cokolwiek im
    pisalem. Tak wiec gdyby moja zdemontowali, to by musieli cale osiedle
    zdemontowac. A czynsz za ten azart to chyba zlotowka i w sumie bardziej mi
    zalezy na satce, a nie na tych ich 5 kanalach.

    Laris