  • Data: 2006-05-05 21:00:10
    Temat: Re: Walka z urzedem skarbowym
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdopodobnie stwierdzili ,ze cena za ktora kupiles dzialke jest
    > zanizona/podejrzanie niska (podobnie z mieszkaniami) i chca podatku "od
    > przychodu". Weryfikuja to z srednia cena sprzedazy z ostatnich 3 miesiecy.
    > Ja potargowalbym sie i zaplacil dla swietego spokoju.

    W tej wsi psy dupami szczekaja i nikt nie kupuje tam niczego, a juz na pewno
    nie kupuje ziemi. Sami to powiedzieli.

    Sprzedajacy cos wspominal, ze us bedzie chcial podatek od 5,50 za m2,
    a ja kupilem za 5/m2, Zatem roznica w zaden sposob nie jest podejrzanie
    niska.

    Poza tym 'jak chca', to niech mi dostarcza wyrok sadowy. Inaczej zobacza
    Kozakiewicza gest.

    --
    pozdrawiam
    Nullification