eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy towar i jego wymiana na nowy › Re: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!f19g2000yqo.googlegroups.com!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
    Date: Sat, 30 May 2009 02:35:36 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 49
    Message-ID: <b...@f...googlegroups.com>
    References: <b...@k...googlegroups.com>
    <gvp62f$hh7$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.152.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1243676136 9426 127.0.0.1 (30 May 2009 09:35:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 May 2009 09:35:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: f19g2000yqo.googlegroups.com; posting-host=89.78.152.82;
    posting-account=nzeMyAoAAACkNNI4b5yIxCVjyaMoPCF4
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:590685
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Maj, 22:06, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > m...@g...com pisze:
    >
    >
    >
    > > Witam,
    >
    > > Mam spory problem z 1 małym pikselem na matrycy laptopa.
    >
    > > Sprzęt został kupiony dziś, a w gwarancji producenta widnieje, że
    > > matryca może mieć do 3 uszkodzonych pikseli (powyżej tego producent
    > > wymienia sprzęt).
    >
    > > I teraz moje pytanie, czy mogę w jakiś sposób żądać od sklepu (zakup w
    > > lokalu) naprawy lub wymiany laptopa na nowy, wolny od wad? Oczywiście
    > > bez powoływania się na gwarancję, ale właśnie na wadę produktu. Laptop
    > > był częściowo sprawdzony podczas zakupu, bo nie miał systemu, więc nie
    > > można było w pełni podziwiać możliwości monitora. Podejrzewam nawet,
    > > że dopiero po kilku minutach od włączenia już w domu owy czerwony
    > > piksel się pojawił. Niestety jest to zakup na prezent, to sam może bym
    > > nawet się tym nie przejmował.
    >
    > > Czy jest coś, co mogę w tej sytuacji zrobić?
    >
    > Iść do sklepu i pogadać na ten temat z kierownikiem.
    >
    > --
    > animka

    Napisałem na gg do sklepu i mam odpowiedź, iż: "niestety w myśl
    gwarancji jeden subpixel na matrycy nie jest traktowany jako wada."

    Czytając jednak artykuły na necie (w miarę nowe, np
    http://umowy.wieszjak.pl/kupno-sprzedaz/74792,Jak-re
    klamowac-wadliwy-towar.html)
    nachodzi mnie wątpliwość związana z wymianą towaru na nowy/naprawą na
    podstawie wadliwego towaru realizowanego nie przez gwarancję
    producenta ale przez sprzedawcę. Kiedy to się stosuje?

    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1