eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwa karta SD - droga przez "mękę" › Re: Wadliwa karta SD - droga przez "mękę"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wadliwa karta SD - droga przez "mękę"
    Date: Thu, 9 Mar 2006 00:03:21 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <dunnrd$kv1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dunm7r$cnr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179053111.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1141858989 21473 62.179.53.111 (8 Mar 2006 23:03:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Mar 2006 23:03:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: osiemk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.konsumenci:9351 pl.soc.prawo:372690
    [ ukryj nagłówki ]

    Ustawa konsumencka nie precyzuje czasu jak szybko reklamacja ma byc
    zalatwiona. Precyzuje,ze masz dostac odpowiedz do 14 dni w jaki sposob
    reklamacja zostanie zalatwiona - co nie oznacza ,ze sprzet w tym czasie musi
    byc naprawiony/wymieniony/zwrot gotowki ( moze trwac to wiele dluzej). W MM
    raczej wiele nie uzyskasz, ja przycisnalbym serwis - w koncu dali plame
    ,wiec niech sie pospiesza najlepiej rozmawialbym z kierownikiem serwisu.

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1