eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwa karta SD - droga przez "mękę" › Re: Wadliwa karta SD - droga przez "mękę"
  • Data: 2006-03-09 08:49:04
    Temat: Re: Wadliwa karta SD - droga przez "mękę"
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Krzysztof napisał:
    > Ustawa konsumencka nie precyzuje czasu jak szybko reklamacja ma byc
    > zalatwiona. Precyzuje,ze masz dostac odpowiedz do 14 dni w jaki
    > sposob reklamacja zostanie zalatwiona - co nie oznacza ,ze sprzet w
    > tym czasie musi byc naprawiony/wymieniony/zwrot gotowki ( moze trwac
    > to wiele dluzej). W MM
    No tyle to wiem :-(

    > raczej wiele nie uzyskasz, ja przycisnalbym serwis - w koncu dali
    > plame ,wiec niech sie pospiesza najlepiej rozmawialbym z kierownikiem
    > serwisu.
    Teoretycznie tak, ale ponieważ karta do nich docierała za pośrednictwem
    MM, więc ja chyba nie jestem dla nich "stroną", z którą by chcieli
    rozmawiać....

    Przemysław Kowalik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1