  • Data: 2006-03-09 09:00:54
    Temat: Re: Wadliwa karta SD - droga przez "mękę"
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    Z paroma modelami czytników może też :-P? A co mnie to zresztą obchodzi
    - zwłaszcza, że na necie nie znalazłem informacji, żeby te karty
    "gryzły" się z moim sprzętem.

    > Wydaje mi sie ze Pretec to nie sa tanie zakupy.
    Karta 1 GB HighSpeed nie jest specjalnie tania w wartościach
    bezwzględnych niezależnie od firmy...

    > Ale potwierdzam - kupilem Preteca 512 i wieszal sie przy zrzucie. Na

    Mój działał _poprawnie_ przez 5 miesięcy, zrobiłem na nim ok. 2000 zdjęć.

    > szczescie w sklepie wymienili na sprawny egzemplarz. Grunt to
    > korzystac z dobrych sklepow a nie MM.
    Z zasady staram trzymać się z daleka od wszystkiego gdzie może mieć
    miejsce robienie z klienta durnia pod przykrywką "procedur
    korporacyjnych", ale akurat miałem taką sytuację, że MM był dla mnie
    najwygodniejszym wyborem. Tylko nie mów, że "za wygodę się płaci" ;-). A
    co do "dobrych" sklepów, zbyt rzadko kupuję jakąkolwiek elektronikę,
    żeby mieć wypracowaną opinię, który sklep jest dobry, a który nie.
    Chyba, że "dobroć" można sobie zapewnić przez posiadanie w sklepie
    znajomego/krewnego - no ale to nie mój przypadek ;-).

    Co do wymiany, nie wymienili mi w MM, bo już nie sprzedają tych kart.
    Kasy nie zwrócą ani nie zaproponują wymiany na inny sprzęt, bo
    dystrybutor istnieje i ma te karty w swojej ofercie.

    Przemysław Kowalik