eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada skladu ksiazki i problem z wymianaRe: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Date: Sun, 17 Aug 2008 18:03:26 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <g89i4j$jsg$4@news.onet.pl>
    References: <48a75279$0$29677$f69f905@mamut2.aster.pl> <t...@z...router>
    <g88rba$v35$1@news.onet.pl> <g88stc$2pb$2@news.onet.pl>
    <g89ef6$bvf$1@news.onet.pl> <g89em8$c60$1@news.onet.pl>
    <g89fcj$e6n$1@news.onet.pl> <g89fnd$eeh$2@news.onet.pl>
    <g89gl2$h3s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80-254-74-65.dynamic.swissvpn.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1218989012 20368 80.254.74.65 (17 Aug 2008 16:03:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Aug 2008 16:03:32 +0000 (UTC)
    X-Sender: OTHox+QR0OzaT1dVHHKZZB4hcQdqYPJ+
    In-Reply-To: <g89gl2$h3s$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl-PL; rv:1.8.1.13)
    Gecko/20080313 SeaMonkey/1.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:549453
    [ ukryj nagłówki ]

    Alek wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał
    >>>>
    >>>> numer transakcji ---> paragon ---> nazwa towaru
    >>>
    >>> Po pierwsze nie w każdym sklepie tak to jest zorganizowane,
    >>
    >> W wiekszosci skomputeryzowanych, gdzie jest platnosc przez karte,
    >> to musi tak byc zorganizowane.
    >
    > No właśnie, w większości. Czyli nie we wszystkich.

    Jest duzo wieksza szansa, ze przy handlu ksiazkami albo w tesco system
    taki jest. Co innego w straganie z warzywami czy komisie ksiazkowym...
    Ale tam gdzie sa dziesiatki tysiecy towarów, logistyka zaopatrzenia -
    nei da rady bez.

    >
    >>> po drugie wymaga to dostarczenia dowodów przez sprzedawcę.
    >>
    >> A to tylko przeszkoda mentalna moze byc. Bo techniczna zadna.
    >
    > Taka wystarczy.

    No niestety :(

    Czesto mimo mozliwosci technicznych, komputeryzacji i systemow
    zintegrowancyh BETON siedzi i udaje króla, pana wszystkiego. I si enie
    da... :/


    > Sprzedawcy często unikają przyjmowania reklamacji
    > więc współpracy nie oczekuj.

    Coz, rzecznik praw konsumenta zwykle pomaga naprostowac neichetnego
    sprzedawce :)

    > Aczkolwiek przeszkoda może być też
    > obiektywna - w postaci braku dostępu szeregowego ekspedienta do
    > takich informacji.

    To nei problem. Poczekam na kompetentnego pracownika.

    :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1