eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada pojazduRe: Wada pojazdu
  • Data: 2009-04-04 12:29:20
    Temat: Re: Wada pojazdu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.04.2009 aro1979 <a...@n...o2.pl> napisał/a:
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:gr7c7e$87m$1@inews.gazeta.pl...
    >> Użytkownik "aro1979" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    >> news:gr7bqb$pah$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>> Witam
    >>> Auto kupione w salonie w kwietniu 2007! Gwarancja na pojazd 24 miesiące.
    >>> Od momentu wyjazdu z salonu efekt drżących drzwi prawych przesuwnych!
    >>> ASO walczy z tym co miesiąc coś tam dokręcając. Pomaga na tydzień. Przy
    >>> kolejnych wizytach słyszę tylko komentarze że kończą im się pomysły zo z
    >>> tym zrobić a irytujące drżenie drzwi pozostaje. Gwarancja się kończy
    >>> pod koniec kwietnia. Jak wyegzekwować od salonu/producenta gwarancyjne
    >>> usunięcie wady pojazdu!
    >> Złożyć reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową :-) To rażąco
    >> wzmaga zapał do naprawy.
    > NA jakie paragrafy się powołać? Niezgodnośc towaru z umową czyli wymiana
    > elementu na nowy czy wymiana pojazdu na model bez wady?

    Na żadne. Stwierdzenie "reklamacja z tyt niezgodności z umową" wystarczy.
    Zrób im też dowcip i zażądaj w reklamacji wymiany pojazdu. Jesli nie
    odpowiedzą w ciągu 14 dni to za jakiś czas będziesz miał być może nowy
    samochód :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1