eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada pojazduRe: Wada pojazdu
  • Data: 2009-04-04 10:26:13
    Temat: Re: Wada pojazdu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "aro1979" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gr7cff$ifc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gr7c7e$87m$1@inews.gazeta.pl...
    >> Użytkownik "aro1979" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    >> news:gr7bqb$pah$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>> Witam
    >>> Auto kupione w salonie w kwietniu 2007! Gwarancja na pojazd 24
    >>> miesiące.
    >>> Od momentu wyjazdu z salonu efekt drżących drzwi prawych przesuwnych!
    >>> ASO walczy z tym co miesiąc coś tam dokręcając. Pomaga na tydzień.
    >>> Przy kolejnych wizytach słyszę tylko komentarze że kończą im się
    >>> pomysły zo z tym zrobić a irytujące drżenie drzwi pozostaje.
    >>> Gwarancja się kończy pod koniec kwietnia. Jak wyegzekwować od
    >>> salonu/producenta gwarancyjne usunięcie wady pojazdu!
    >> Złożyć reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową :-) To rażąco
    >> wzmaga zapał do naprawy.
    > NA jakie paragrafy się powołać? Niezgodnośc towaru z umową czyli wymiana
    > elementu na nowy czy wymiana pojazdu na model bez wady?

    Teoretycznie nowy pojazd, jeśli nie dadzą racy naprawić. Znam jedną osobę,
    która coś takigo wygrała.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1