  • Data: 2005-08-17 01:47:33
    Temat: Re: WYCENA NIERUCHOMOSCI STUDIA
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:67da.0000009b.43023008@newsgate.onet.pl,
    jasio <p...@g...pl> napisał/a:
    > Czy ktos wie cos na temat studiow z wyceny nieruchomosci,czy po tym
    > jest jakis egzamin panstwowy,ile to kosztuje i czy sie oplaca?

    Tak mnie naszło - Jeśli chodzi o studia podyplomowe, to odpowiedzi masz. A
    jesli chodzi Ci o "zwykłe" studia, to właściwie wszystko tak samo, oprócz
    tego, że nie musisz robić studiów podyplomowych i oczywiście legitymowac się
    wyższym wykształceniem w wymienionych przeze mnie dziedzinach.
    Kwestia praktyk, egzaminu, klintów itp pozostaje bez zmian.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Zbyt często związujemy się z kobietami parą jedwabnych pończoch.
    /John Steinbeck/