  • Data: 2009-05-30 19:09:09
    Temat: Re: WPROWADZASZ W BŁĄD
    Od: Stefan Sokolowski <s...@i...pwsz.elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotRek:
    > Bez przesady. Publikując coś w Internecie (którego częścią jest Usenet)
    > godzisz się na to, żeby to czytały osoby zupełnie Ci obce.
    > Jestem niemal pewien, że na większości grup jest więcej "skrytoczytaczy"
    > (których przecież nie znasz) niż aktywnych dyskutantów. :-)

    Tak samo jest z wykładem. Nie znam setki moich studentów -- ale znam
    ogólny nastrój mojego wydziału. Wiem, jak mówić do moich słuchaczy i
    wiem, czego mogę się po nich spodziewać. Opracowując wykład,
    intensywnie z tej wiedzy korzystałem. Jeśli na sali znajdzie się jakiś
    prawnik, żeby sobie posłuchać, to oczywiście nie będę miał nic przeciwko
    temu.

    Ale gdyby ktoś zaproponował mi, że dokładnie ten sam wykład zostanie
    przeniesiony na wydział prawa, to chciałbym miec szansę przyjrzeć się mu
    pod kątem dopasowania do całkiem innego audytorium. I ewentualnie
    zmienić to czy owo. Może niepotrzebnie -- ale, widzisz, to jest /mój/
    wykład i wolałbym, żeby ta mojość została uszanowana.

    Kiedy ktoś powoduje, że moje wypowiedzi trafiają do innego audytorium,
    niż planowane przeze mnie, to takeij szansy mnie pozbawia.

    - Stefan

    --
    Stefan Sokolowski, Gdansk
    http://manta.univ.gda.pl/~stefan