  • Data: 2005-04-18 22:03:16
    Temat: Re: WPLATA NA KONTO i......
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzechu napisał(a):
    > Tak PUJDE zloze zawiadomienie o przestepstwie i co DALEJ ?

    Najpierw zadzwoń i powiedz, że idziesz na policję. Jak nie odbiera to
    wyślij maila i/lub sms'a z taką informacją. Może chora, może wpadła pod
    samochód? Jeden dzień cię nie zbawi.
    sprawdź czy konto na allegro nie jest zawieszone.
    Jeżeli wpłacałeś na konto to poczytaj o ubezpieczeniu transakcji
    allegro, powinno cię to trochę uspokoić.

    >"...Lecz dzis bylem wyjasnic te SYTUACJE na poczcie i TAKIE Nadanie
    nie mialo MIEJSCA..."

    BTW jak można się dowiedzieć czy ktoś nadał do mnie paczkę????? IMHO to
    niemożliwe.

    MAc