    From: "Tio" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Date: 20 Aug 2006 04:20:32 -0700

    > Dobrze przeczytałeś ten link powyzej czy tylko tak na szybko ?

    nie jestem pewny o ktorym linku piszesz, ale jesli chodzi o to
    rozporządzenie to tam definiuje sie absolwenta jako osobe ktora
    zaliczyla wszystkie egzaimny oraz egzamin dyplomowy wiec sie chyba nie
    zaliczam to osob objetych przesunieciem do rezerwy przed obroną. Jesli
    sie myle to mnie popraw albo zacytuj fragment o ktorym piszesz ze
    wystarczy absolutorium.

    > Przeciez wyraźnie napisane, ze wystarczy uzyskac absolutorium, nie trzeba
    > miec obronionej pracy - o ile zaczales studia przed rokiem 2002/2003.

    gdzie to pisze? moze zly link czytam....

    No w
    > kazdym razie ja wlasnie na poczatku 2006r. (styczen) zostalem przeniesiony
    > do rezerwy wlasnie na podstawie zaswiadczenia o uzyskaniu absolutorium - a
    > obronilem sie dopiero w marcu.

    ale chyba przepisy sie wlasnie niedawno zmienily wiec nie mam
    pewnosci...