  • Data: 2006-08-20 01:10:21
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <d...@t...pl> wrote in message
    news:tyibuh4zubqk.7003sl94151n$.dlg@40tude.net...
    > Dobrze przeczytałeś ten link powyzej czy tylko tak na szybko ?
    To samo pytanie do Ciebie, bo jest tam napisane tak:
    USTAWA
    z dnia 13 września 2002 r.
    o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
    oraz o zmianie ustawy o uposażeniu żołnierzy
    art. 91 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 91. Ilekroć w ustawie jest mowa o "absolwentach szkół wyższych",
    rozumie
    się przez to poborowych, którzy złożyli egzaminy wymagane
    planem studiów, w tym egzamin dyplomowy, i uzyskali uprawnienia
    do otrzymania dyplomu.";

    > Przeciez wyraźnie napisane, ze wystarczy uzyskac absolutorium, nie trzeba
    > miec obronionej pracy - o ile zaczales studia przed rokiem 2002/2003. No w
    > kazdym razie ja wlasnie na poczatku 2006r. (styczen) zostalem przeniesiony
    > do rezerwy wlasnie na podstawie zaswiadczenia o uzyskaniu absolutorium - a
    > obronilem sie dopiero w marcu.
    Ciekawe, ale nie do końca zgodne z przepisami. Miałeś szczęście. Wcześniej
    wystarczało absolutorium a od roku 2002 trzeba mieć dyplom. Widać ktoś w
    twoim WKU się walnął i na tym skorzystałeś.

    Pozdrawiam
    Tomek