  • Data: 2006-08-21 19:43:13
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <d...@t...pl> wrote in message
    news:x3w1mk2o4lq5$.x1ze1k1uq0g4$.dlg@40tude.net...
    > Bo takie "specjalne" rozporządzenia wychodzą co rok od 2002 roku. Tylko
    > nie
    > wiem co to dalej ma do rzeczy. Dla Ciebie krytycznym punktem jest to,
    > która
    > definicja absolwenta Cię obejmuje. A to już tłumaczyłem.
    Idąc tym tokiem myślenia: do tej pory było że ścigają do 28 roku życia. I
    co? Właśnie do woja poszedł koleś lat 31...
    Gdyby obejmowała np mnie poprzednia definicja to NIKT po studiach nie
    szedłby do woja. I to od dawna.

    > Bo sami nie znają prawa a Ty widocznie nie umiesz ich przekonać w którym
    > miejscu sie mylą. Ale ja tego za Ciebie nie zrobię.
    Pokazali mi rozporządzenie i było tam kto jest uznany za absolwenta.

    > Pewnie nie poszukałeś w archiwum więc masz tu link
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/947b2adcf3374837/cec14a2d3eab4c10?lnk=gst&q
    =&rnum=49#cec14a2d3eab4c10

    > Ten gość miał podobne problemy - poszukaj jego postów na tej grupie. Dla
    > mnie EOT bo dość już tłumaczenia tego samego.
    Czy raczyłeś przeczytać co mi podesłałeś?
    Gość poszedł do rezerwy w październiku 2002. Ustawa zmieniła się w
    listopadzie 2002. Dalej EOT? Jak dla mnie bzdury piszesz.

    Tomek