  • Data: 2006-08-21 20:07:31
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "Tio" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy raczyłeś przeczytać co mi podesłałeś?
    > Gość poszedł do rezerwy w październiku 2002. Ustawa zmieniła się w
    > listopadzie 2002. Dalej EOT? Jak dla mnie bzdury piszesz.

    tez myslalem że nie ma racji jednak jak sie wczytasz to zrozumiesz ze
    zmiany w ustawie z 2002 dotyczą tylko osob zaczynających studia po
    tym roku. Chodzi zdaje sie o 3 artykul tego pisma wprowadzajacego
    zmiany do tej ustawy z 69 roku,o ile pamietam. Zreszta kto ma racje
    dowiemy sie wkrotce bo pojde z tym do WKU i dam znac co i jak było.