  • Data: 2006-08-21 16:40:32
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <d...@t...pl> wrote in message
    news:17v28nbjth1b6.1k1qiz2gzxlvk.dlg@40tude.net...
    > Ehh widzę, że jesteś ciężkim przypadkiem ale dzisiaj mam dla takich dzień
    > dobroci. Waszystko jest zgodne z przepisami i nikt się nie walnął. Nie
    > miałem szczęścia tylko prawo bo zacząłem studia przed rokiem 2002/2003.
    > Mówi o tym wspomniany przeze mnie artykuł 3 USTAWY z dnia 13 września 2002
    > r. o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej
    > Polskiej oraz o zmianie ustawy o uposażeniu żołnierzy.
    Skoro jesteś taki mądry to powiedz czemu wyszło specjalne rozporządzenie w
    lipcu tego roku przenosząe do rezerwy ludzi którzy rozpoczęli studia w przed
    rokiem 2002 i skończyli je (razem z obroną dyplomu) w roku 2006 lub
    wcześniej?

    > "Art. 3. Przepisy art. 1 pkt 3, 4, 6, 7 i pkt 11-13 oraz art. 2 mają
    > zastosowanie do studentów i studentek, którzy rozpoczęli studia w roku
    > akademickim 2002/2003 lub w latach następnych."
    >
    > Jak nie wierzysz to sobie sam przeczytaj:
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1363.htm
    >
    > Mam nadzieję, że już jest to wystarczająco jasne... A propos to wszystko
    > jest już opisane w archiwum grupy, słabo chyba szukałeś.
    To powiedz mi też czemu w innych WKU w tym moim wymagają zdobycia dyplomu a
    nie absolutorium? Powołując się właśnie na ww. rozporządzenie?

    Tomek