  • Data: 2004-02-24 16:49:00
    Temat: Re: WKU i studia
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem na 2 roku i jeszcze nie wylecialem...

    > Co to jest te studiowanie awansem!?!?

    U mnie w szkółce to było tak - Zawalenie jednego przedmiotu. Prośba do
    dziekana o kontynuowanie studiów tak jak by się ten przedmiot zdało. Dziekan
    sie zgodzil lub nie. Dziekan stawiał warunek zdania wszystkiego w terminach
    w przyszłym roku ( czyli jak zawalone z np 3-go semestru to czwarty i piąty
    semestr) i oczywiście zawalonego przedmiotu, inaczej wracało się na 3ci
    semestr tak jakby się ten rok czekało i wznawiało studia.

    > Juz sie boje.... :/

    Różnie jest - aczkolwiek obowiązkowo prezentacyjnie (pod krawatem) pojawić
    się.
    Rozmowa często (po pierwszych krzykach) zejdzie na życiowe tory i dziekan
    będzie starał się pomóc.
    Rozmowa czyni cuda. Bez rozmowy - po szablonach i protokole, jesteś tylko
    jednym z wielu do skreślenia (sam też byś się nad niczym nie zastanawiał, bo
    po jaką cholerę zaśmiecać głowę aktami jeszcze jednej osoby).

    pozdrowienia