eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk6snb$7a3$2@node1.news.atman.pl> <mk7trl$mb1$1@srv.chmurka.net>
    <55683d7e$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
    <mka11u$fep$1@srv.chmurka.net>
    <556c3f25$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <556c4b18$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <556c4b18$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Mon, 1 Jun 2015 15:15:15 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 48
    Message-ID: <556c5ae5$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.191.190
    X-Trace: 1433164517 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2199 83.26.191.190:61860
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748521
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:556c4b18$0$27529$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2015-06-01 13:16, J.F. pisze:
    >>> Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...
    >> Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
    >> Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci
    >> sprzedazy, aby
    >> na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo,
    >> wyposazenia,
    >> inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez 10 lat
    >> budowac
    >> aby zaczac przychody osiagac.

    >Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
    >odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
    >przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
    >miejsca sklepu ect.

    W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ...
    stali klienci raczej nie istnieja, choc oczywiscie jak byli
    zadowoleni, to z czasem wracaja.
    Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo
    sprzet dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)

    >> A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie
    >> nagrywania.
    >> W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie
    >> z
    >> funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie
    >> napisane, a
    >> moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie
    >> napisza,
    >> itd :-)
    >Recenzje najczęściej czytam te mało przychylne, bo one zazwyczaj mają
    >większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
    >niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,
    >czy nie.

    Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
    Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)

    Poza tym ... jakby tak wszyscy kupowali, to by zaden nowy produkt sie
    nie sprzedal :-)



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1