eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-06-02 08:59:46
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-01 15:15, J.F. pisze:

    > W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ... stali
    > klienci raczej nie istnieja, choc oczywiscie jak byli zadowoleni, to z
    > czasem wracaja.
    > Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo sprzet
    > dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)

    Niekoniecznie, przyjdą po dodatki, przyjdą po inny sprzęt, kupią coś w
    prezencie. Za jakiś czas wymienią coś. Mam jeden sklep ze sprzętem
    komputerowym, do którego przychodziłem jeszcze w latach 90 (mają na
    większość rzeczy rozsądne ceny + dobrą obsługę + nie robią problemów z
    serwisem gwarancyjnym) - do dziś tam zaglądam i kupuje i ew ludzi co
    przychodzą po to, żebym złożył im sprzęt wysyłam tam i oni wychodzą
    zadowoleni. Aczkolwiek - ponieważ znam właścicieli - sami mówią, że na
    początku było tak, że jak po kilku miesiącach wymyślili, by wypłacić
    sobie wypłaty, to mało z torbami nie poszli... Teraz prowadzą duże
    salony + serwis i jak czasem tam zaglądam to spotykam tych samych
    klientów, więc można.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl