eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-06-01 15:15:15
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2015-06-01 13:16, J.F. pisze:

    >Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
    >odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
    >przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
    >miejsca sklepu ect.

    W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ...
    stali klienci raczej nie istnieja, choc oczywiscie jak byli
    zadowoleni, to z czasem wracaja.
    Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo
    sprzet dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)

    >Recenzje najczęściej czytam te mało przychylne, bo one zazwyczaj mają
    >większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
    >niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,
    >czy nie.

    Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
    Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)

    Poza tym ... jakby tak wszyscy kupowali, to by zaden nowy produkt sie
    nie sprzedal :-)

    J.